pervane anne

1 Eylül 2014 Pazartesi

Zeynep'in Çiftliği

Tatilde ortamda inekler,keçiler,koyunlar,tavşanlar olunca bizim kızın oyunu da çiftlik oldu.


Mutfakta kendi kendine oyun oynuyordu.Bir baktım battaniyesini yere sermiş oyuncak vileda kovasına (tavşanın puseti oldu)tavşanını koymuş.Ne yapıyorsun dedim.Çiftlik kurdum keçileri de otlağa yolladım dedi .


Ben de madem öyle oyunu genişletelim dedim.Tavuk şeklinde ördüğüm tutacağım vardı onu kovanın kenarına iliştirdim.Arkasını alüminyum folyodan yaptığımız topları yumurta niyetine koyduk.



Yumurtlamış mı diye baktı.


Yumurtaları aldı.


Sözde tavamıza koydu omlet yaptı.Baksanıza tavşanda ne uslu bekliyor omletini :)


Ne yapsam ne yapsam diye evin içinde dolanırken gözüme boş tuvalet kağıdı ruloları ilişti.Üzerlerine inek ve keçi çizdim. Mandallardan ayaklar yaptım.


İneğimizin adını sarı kız koyduk .Sarı mandallı sarı kız :)Sarı kızdan bızzt bızzt süt sağdık yoğurt yaptık, yedik.


Bu da keçimiz.Pek benzemedi ama keçi niyetine artık :)



 Oyuncakların arasından çok önceleri ördüğüm koçu bulup çıkardım.Acayip işe yaradı.Tavşanı koça bindirdi.


Koçumuza taze marullardan otlak yaptık.


Biraz koç yedi biraz biz...


Tavşanı tatilin göz bebeğiydi.O tavşan değilmiş onun bebeğiymiş. Onu besledi,uyuttu,gezdirdi,kitap okudu.İyi ki yanımıza almışız.


Zeynep'in müdahalelerinden sonra bizim keçi olmuş eşek


Bu da roketmiş...

Rabbim hayal güçlerini daim etsin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder