pervane anne

14 Ocak 2014 Salı

Quit Book (Aktivite Kitabı)






                                                          Kapak Sayfası

                                                       Kapak Sayfası İç Kısmı






















                                                               1. Sayfa

                                                                     
                                                                     2. Sayfa





                                                                  3.Sayfa
                                                     Bu bizim çatlak yumurtamız.


    4. Sayfa
Köpeğimize sokağımızda olan köpeğin adını verdi "jaklin"




5.Sayfa





                                                               6. Sayfa
Balıkları biraz deli yüzdürüyor ama olsun :)






                                                             7. Sayfa
Tırtıl,koza, kelebek döngüsünü anlaması için çok erken ama şimdilik cırt çalışması yapıyor , renkleri eşleştiriyor.



  8. Sayfa



                                                               9. Sayfa



   8.ve 9. Sayfalar







                                     Kelebeği süslemeyi çok sevdi.


  10. Sayfa


11. Sayfa
En çok çarapları yıkamak ve diğer sayfadaki ipe asmakla ilgileniyor


10. ve 11. Sayfalar
Çorapları tek tek gösterince eşlerini gösteriyor.




12.Sayfa
Mandalımız tek o yüzden bu çalışma şimdilik yarım kalıyor ama kendi başka bir şey üretti çamaşırları alıp diğer sayfadaki makineye atıp yıkıyor çıkınca da temiz mi diye kokluyor :)




                                                       
                                                 
                                                    13. Sayfa
 Çok sevdiği bir kitapta olduğu için yavru kangurumuzun adını  hopidik koydu.Bazen çıkarıp gezdiriyor bazen de annesinin kucağına veriyor :)




                                                            14. Sayfa
Bu çıt çıtlar çok büyük olduğu için biraz uğraştan sonra başardı.

                                                          15. Sayfa

Bu çıt çıtlar çok küçük olduğu için her seferinde yardııııım diyor.Ama elmaları severek toplayıp sepete koyuyor bazen de atın önüne düşürüyor yesin diye...



                                                      16. Sayfa

Bu çıt çıtlar küçük olmasına rağmen karşılıklı geldiği için sadece bastırıp kapatabiliyor.Çalıların arkasındaki kuzuları zevkle buluyor.Kuzularla başka başka oyunlar da oynuyoruz.Çit yapıp kapatıyoruz kapıları açıp gezdiriyoruz.







                                                      17. Sayfa
Şimdi erken ama eminim sonraları bu sayfayla çok vakit geçirecek.


                                                      18. Sayfa
Bu kurbağayı görünce kendi de dilini çıkarıyor:)


                                                                                                                                           19. Sayfa
Balonları henüz çıt çıtlayamıyor, çıkarıp elinde gerçek balon gibi tutuyor :)




                            
                                                 20. Sayfa
Bu sayfa da ileride rakamlar için faydalı olacak.


                                                                                 

                                                21. Sayfa







                                                            22. Sayfa

                                                       23. Sayfa
Bu klipslere "çıt" diyor pusetindekiyle oynamak için deli oluyor diye bunu yaptım.


24. Sayfa


                                                     25. Sayfa
Zinciri biraz yardımla da olsa tamamlayabiliyor.

                                                   26. Sayfa
Henüz bu sayfa da kızım için erken ama sonrası için eğlenceli olacak.


Arka Kapak Sayfa İçi


                                                             Arka Kapak


Kızım için aylardır emek verdiğim aktivite kitabım için önce kalıplarının çoğunu auto cad'de çizdim bir kısmını da verdiğim kaynak sitelerden buldum ,sonra kalıpları keçelere iğneleyip kestim ve tek tek makine dikişi ve el dikişi yaptım.Sayfa deliklerini de bir ilikçiye açtırdım.


Bu işe başladığımda aklımda blog yazmak hiç yoktu.Bu yüzden kaynakları saklamamıştım.Hatırladıklarım olursa onları da eklerim.


 Kaynaklar
http://quietbookblog.blogspot.com/2012/09/britts-quiet-book.html
http://whitney-mcadams.blogspot.ca/2013/05/quiet-book.html
http://www.vintagegingerpeaches.com/2012/03/quiet-book.html?m=1
http://laurathoughts81.blogspot.com/2010/02/quiet-book-page-9-10.html
http://shannonmakesstuff.blogspot.com/search/label/quiet%20book
http://www.serving-pink-lemonade.com/2011/01/quiet-book-templates.html
http://thethornocks.blogspot.com/2008/12/quiet-encyclopedia.html
http://emptybobbinsewing.com/2010/06/04/birthday-week-the-quiet-book/
http://www.acraftyb.com/2012/01/quiet-book-seasonal-tree.html
http://marta-mojepasje.blogspot.com/search/label/QUIET%20BOOK



             

56 yorum:

  1. süpersiniz! bütün yayınlanmış aktivite kitaplarına baktım ama sizinki kadar çeşitli ince düşünülmüşünü görmedim. zeynep kaç aylık? benim kızım 15 aylık içinden seçip bir kısmını yapmayı düşünüyorum. sizin kadar marifetli değilim ama malesef. fikirler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. seray hanım çok teşekkür ederim faydam dokunursa ne mutlu bana. Zeynep 22 aylık . sizin kızınız için özellikle aç bak sayfaları ( 1.2.4.5. ve balıklı olan 6. sayfalar) çok eğlenceli olacaktır, küçük parçaları olmayan sayfalar görsellik bakımından da kullanılabilir ancak
    yutma tehlikesine karşı küçük parçalılara aman dikkat...
    eminim sizin de ellerinizden çok güzel şeyler çıkacaktır...

    YanıtlaSil
  3. Çok tebrik ederim sizi. Harika bir kitap olmuş. :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili cicideko cok tesekkur ederim begenmenize cok sevindim

      Sil
  4. Yaptıklarınıza,becerinize hayran kaldım..tek kelimeyle mükemmel..ellerinize sağlık.. piyasada böylesi yok söyleyeyim. yapıp satmayı düşünür müsünüz? kızım 15 aylık,fiyat makul olsa ben almak isterim..

    YanıtlaSil
  5. Ayşegül Hanım öncelikle yazdıklarınız beni çok mutlu etti teşekkür ederim...aslında amacım yapıp satmak değil sadece kızıma bir şeyler yapmaktı, itiraf etmeliyim hepsi çok ince işçilik ve sabır istiyor ancak kızınız için yapmaya çalışırım belki bu benim için de bir başlangıç olur, tek problem kızımın yaklaşan doğum günü.Bana mail adresinizi yazarsanız istediğiniz sayfaları iletirseniz fiyatlarını yazabilirim.Kızımın doğum günü mart sonunda doğum gününden sonra yapıp ulaştırabilirim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. tek kelimeyle müthiş bana da yapar mısınız?

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim demir denhur .Çok fazla zaman aldığı için tamamını yapamam ama çok beğendiğiniz sayfalardan bir kaç tanesini pervaneanne@hotmail.com adresime yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
  8. merhaba kızım için aktivite kitabı yapıyorum da sizin sayfalarınız a4 boyutunda mı?

    YanıtlaSil
  9. Evet sayfalarım a4 boyutunda.Böylece ne küçük ne de büyük oldu.Her yere istediği gibi taşıyabiliyor.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba.Keçe kalınlıkları nedir acaba

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. Benim 19 aylık bir kızım var. Harika inanın çok beğendim ben de yapmak isterim ama maalesef bu konularda hiç yeteneğim yok. Çalıştığım için pek zamanım da yok.Yapıp satma gibi bir imkan var mıdır?Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,Allah bağışlasın
    begeniniz için teşekkür ederim
    aslında yapmayı çok isterim ancak sağlık sebeplerinden dolayi şu an yapamıyorum...

    YanıtlaSil
  13. merhaba benim içinde yapabilirmisiniz yegenime ve ne kadara yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba maalesef saglik nedenlerinden ötürü yapamıyorum

      Sil
  14. Merhabalar bende oglum icin istiyorum da yapabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      sağlık nedenlerinden dolayı üzülerek yapamıyorum

      Sil
  15. KOLAY GELSİN EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇALIŞMANIZ HARİKA OLMAUŞ. BİR SORUM OLACAKTI. DEMİR HALKALARI NASIL YAPTINIZ VEYA KİME YAPTIRDINIZ. İSİM OLARAK NE DENİLİYOR. BENİM DE BİR ÇALIŞMAM VAR DA HALKA DA TAKILDIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begeniniz icin tesekkur ederim halkalari kendi semtimde bir ilikciye yaptirdim kocaman bir makineyle kisa surede cuzi bir fiyata yapmisti

      Sil
  16. Merhaba kitabii çok güzel olmuş tebrik ederim bende kızıma yapmayı düşünüyorum sayfa olarak kullandiginiz kece 2 katmi yoksa kenarlarıni mi diktiniz

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Gul Hanim begeniniz icin tesekkur ederim sayfalari ince keceden yaptim her sayfa onlu arkali iki ince kecenin birbirine dikilmesinden olusuyor

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize emeğinize sağlık... Gerçekten harika olmuş. Kızım için yapıyorum bende örnek sayfa ararken buldum sayfanızı. Kızım 31 aylık ama yaşına göre farklı sayfalar hazırlıyorum. Sizin gibi yol göstericilere ihtiyacımız var. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah faydali olabildiysem ne mutlu.Böyle geri dönüşler aldıkça çok mutlu oluyorum.Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  19. merhaba bende oğlum için hazırlıyorum ararken buldum sayfanızı. gerçekten çok güzel olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar ellerinize sağlık cok güzel olmuş ben su sayfalari birlestirmek icin yaptığınız delikleri nasıl yaptığınızı ogrenebilir miyim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba beğeniniz için teşekkür ederim ilik açan bir yerde yaptırdım yakininizdaki bir terziye sorarsanız yardımcı olacaktır.

      Sil
  21. Merhaba çocuk aktivite kitabinizi cok begendim umarim sagliginiz iyidir ve bize de yaparsiniz oglum 15 aylik adi ibrahim(ibo) cevap bekliyorum filiz_peker@hotmail teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanim Merhaba
      Evladinizi Allah bağışlasın üzülerek maalesef yapamıyorum sevgiler

      Sil
  22. Merhabalar,
    Ben de herkes gibi sizi tebrik etmek isterim. El emeği göz nuru ve çok değerli... Ellerinize sağlık. Keçeleri nereden temin ettiğinizi öğrenebilir miyim? Kırtasiyedeki keçeler çok az ve ufaklar. Yetmez diye düşünüyorum. Sağlık sebepleri ile yapamadığınızı yazmışsınız. Geçmiş olsun dilerim.
    Sevgiler
    mordakiyesil.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gözde Hanım,
      Değerli beğeniniz için teşekkür ederim.Evet kırtasiye deki keceler hem az gelir hemde cok almanız gerekeceginden pahalı olur.Keçelerimi Eminönünden temin ettim çok daha hesapli ve renk açısından da zengin oluyor.
      Güzel dilekleriniz için de teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
    2. Merhaba Gözde Hanım,
      Değerli beğeniniz için teşekkür ederim.Evet kırtasiye deki keceler hem az gelir hemde cok almanız gerekeceginden pahalı olur.Keçelerimi Eminönünden temin ettim çok daha hesapli ve renk açısından da zengin oluyor.
      Güzel dilekleriniz için de teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
    3. Rica ederim. Eminönün'den nereden alıyorsunuz? Sevgiler.

      Sil
  23. Eminonunden belirli bir yerden almiyorum.Yol uzerinde ve pasaj iclerinde cesitli dukkanlar var.Tek yerde hem her renk hem kaliteyi bulmak cok mumkun olamiyor.şu tavsiyede bulunabilirim kuru kahvecinin sokagindan almayin daha pahali oluyor.

    YanıtlaSil
  24. Kitabınız çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Birkaç gün önce 18 aylık kızım için bir kitaba başladım. Üsküdarda küçük metal halkalara baktım ama bulamadım(Kitapta kullanmak icin). siz nereden almıştınız öğrenebilir miyim? Teşekürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim .Halkalari bir ilikçide bastirdim.Makine ile bastilar.Sevgiler

      Sil
  25. merhaba benim kızımda 10 aylık hangilerini yapmam gerek çok kararsız kaldım :(.harika olmuş emeğinize sağlık zeynep çok şanslı sizin gibi annesi var :) sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Merhaba Sevil Hanim,
    Kiziniz icin ilk 6 sayfa uygun olur. Digerleri hem kucuk parca icerdigi hem de el becerisi gerektirdigi icin henuz uygun olmaz.Degerli begeniniz icin tesekkur ederim.Asıl sansli olanlar bizleriz Rabbim bizlere onlari bagisladigi icin.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba emeğinize sağlık. Harikalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ozlem hanim
      Degerli begeniniz icin tesekkur ederim...

      Sil
  28. Müthiş olmuş çok beğendim 😊 ben de 10 aylık oğlum için yapacağım fikir için çok teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Esra Hanim katkim olabildiyse ne mutlu

      Sil
  29. İyi günler ellerinize sağlık çok güzel olmuş acaba sipariş üzerine de yapabiliyormusunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yapamiyorum ilginiz icin tesekkur ederim

      Sil
  30. mrblar çok harika olmuş elinize sağlık. bir sorum olacaktı.bu sayfa kısmını delmişsniz ya, sanırım o yuvarlak kısımları da metalle çevirmişsiniz onu nasıl yaptınız.? neyle delip çevirdiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli begeniniz icin tesekkur ederim kucuk cocuk oynayacagi icin yutma tehlikesine karsi kendim yapmadim bir ilikçide cuzi bir miktara yaptirdim.oldukca saglam oldu hala sorunsuz kullaniliyor

      Sil
  31. Merhaba;
    Umarım bu saate kadar sağlığınıza kavuşmussunuzdur. el emeğiniz kıtabınız çok güzel olmuş, çok beğendim. malum çocuk kitabı, acaba nasıl temizliyorsunuz. Elde yıkaması zor olur onca nalzemeyi, çamaşır makinesinde yıkansa keçeleme ihtimali. Acaba siz nasıl çözdünüz temizlemeyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , iyiyim artik.Cok tesekkur ederim.Kitabi sadece kızım kullandı ve yemek yerken vermedigim icin acikcasi kirlenmedi.Kitabin tamami dikis oldugu icin makinede hassas ayarda yikanabilir kucuk parcalarda bir file icinde yikanirsa bir sorun olmaz.

      Sil
  32. Teşekkür ederim cevap için. Sağlığınıza kavuşmanıza sevindim. Hayat sizi sevdiklerinize bağışlasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Amin cümlemizi bagışlasın çok teşekkür ederim.

      Sil
  33. Merhaba
    Kitabinizi çok beğendim sağlığımıza kavusmaniza da çok sevindim kitap yapiyormusunuz artik eğer yapıyorsanız iletişime geçmek isterim :) sağlıklı günler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilginiz ,iyi dilekleriniz ve begeniniz icin tesekkur ederim.Maalesef artik yapmiyorum.Sevgilerimle...

      Sil
  34. Emeğinize ellerinize saglik cok guzel calismaniz ve ayrintili yazip gosterdiginiz icin de tesekkur ederiz bizlere de fikir oldu.Allah saglik sihhat versin sizlere de.kucuk parçalarda iki kat keçe kullandınız mı hepsi tek kat olup cırt ciroları makinayla mi diktiniz.Simdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Küçük parçalarda tek kat ince keçe kullandım.Sökülme riski olmaması için çıt çıt lar hariç tümünü makine dikişi yaptım.
      Sevgiler

      Sil